Meny

Varmepumpebeholder model 110 og 160

Perfekt til udskiftning af gasfyr

Varmepumpebeholder model 110 og 160

Perfekt til udskiftning af gasfyr

Varmepumpebeholder model 110 og 160

Perfekt til udskiftning af gasfyr

Varmepumpebeholder model 110 og 160

Perfekt til udskiftning af gasfyr

Varmepumpebeholder model 110 og 160

Perfekt til udskiftning af gasfyr

SERVICE FOR PRIVATKUNDER

Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATKUNDER

Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATKUNDER

Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATKUNDER

Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATKUNDER

Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATKUNDER

Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATKUNDER

Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATKUNDER

Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

FREMTIDENS VARME VAND ER LANDET

Mød den nye bæredygtige varmepumpe - METRO Microbooster

SERVICE FOR PRIVATKUNDER

Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

Fremtidens varme vand er landet

Se vores nye METRO Microbooster her

METRO THERM bliver digital

I dag er IT en integreret del af den måde, vi arbejder på. Faktisk er det svært at forestille sig en hverdag uden. Men sådan har det bestemt ikke altid været. Det var først i midten af 1980’erne, at brugen af EDB (som det nu hed dengang) begyndte at tage fart blandt de danske virksomheder. Det var der flere årsager til. Først og fremmest var datamaterne (som de nu hed dengang) nået ned i en størrelse, hvor de ikke længere behøvede at have deres eget lokale. Standardiseret software gjorde det muligt at betjene en EDB-maskine uden at kunne programmere. Og sidst, men ikke mindst, var priserne faldet til et rimeligt leje i modsætning til 1970’erne, hvor man snildt kunne komme af med 50.000 kr. for en discountmodel.

METRO THERM bliver digital

METRO THERM hopper med på digitaliseringsbølgen i 1982. Det første, der bliver digitaliseret er bogholderi og fakturering. Som du kan læse på billedet til højre tager man sorgerne på forskud, og undskylder eventuelle begynderfejl overfor kunderne. I 1984 bliver de første IBM-maskiner indkøbt, og derefter går det stærkt.

Brugen af EDB er et vigtigt konkurrenceparameter, og man forventer, at det også kommer til at effektivisere arbejdet i administrationen. Men al begyndelse er svær. Og endnu sværere, når teknologien er helt ny. Det afføder en del interessante situationer – såsom en faxmaskine, der bliver talt til, og skærme der bliver slukket, så man kan slippe for at arbejde på datamaten, når den driller. I filmen her til højre kan du høre medarbejderne fortælle endnu flere gode historier om, hvordan de oplevede EDB’ens indtog i METRO THERM.

METRO THERM får EDB

Læs flere gode historier

KONTAKT

METRO THERM A/S
Rundinsvej 55
DK-3200 Helsinge

Telefon: (+45) 48 77 00 00
E-mail: [email protected]

CVR-nr : 20567112

INTERNATIONAL

Copyright © 2019 METRO THERM A/S. Alle rettigheder forbeholdes.