Perfekt til udskiftning af gasfyr
Perfekt til udskiftning af gasfyr
Perfekt til udskiftning af gasfyr
Perfekt til udskiftning af gasfyr
Perfekt til udskiftning af gasfyr
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Mød den nye bæredygtige varmepumpe - METRO Microbooster
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Se vores nye METRO Microbooster her
Hvis du oplever fejl eller driftsstop af din varmepumpe skal du altid kontakte din lokale VVS-installatør eller en af vores servicepartnere, da de har mulighed for at komme ud til dig og udbedre eventuelle fejl på stedet. Det er en rigtig god idé at kontakte den installatør, du har købt produktet af, da vedkommende allerede kender din installation på forhånd.
Det kan være en fordel at bestille en serviceaftale fra METRO THERM. Med aftalen vil du få det lovpligtige serviceeftersyn af en af vores dygtige servicepartnere. Aftalen inkluderer også fri telefonisk support året rundt. Det betyder, at du kan kontakte vores servicepartner på telefonen og få råd og vejledning, hvis du har spørgsmål eller oplever fejl eller driftsstop. På den måde er du sikker på, at du altid kan få hjælp, hvis der skulle opstå problemer med din varmepumpe. Du kan læse mere om vores årlige serviceaftale her.
KONTAKT
METRO THERM A/S
Rundinsvej 55
DK-3200 Helsinge
Telefon: (+45) 48 77 00 00
E-mail: [email protected]
CVR-nr : 20567112
GENVEJE