MyUpway er en online-service til METROAIR 330 indedel til luft-vand varmepumper og alle METROSAVER jordvarmepumper. Den giver både installatør og bruger det forkromede overblik over varmepumpens energiforbrug og driftsstatus - når som helst og fra hvor som helst.
Med MyUpway kan du tilbyde dine kunder en endnu bedre og hurtigere service. Opstår der fejl på kundens varmepumpe, kan du hurtigt fejlsøge og rette mange problemer online. På den måde slipper du for at indlægge et hastebesøg i din i forvejen travle dag, og kunden undgår ventetid. Kræver fejlen alligevel et besøg på matriklen, ved du på forhånd hvad problemet er, og du kan sikre at alle reservedele er med i bilen. Med de mange online indstillingsmuligheder kan du også tilbyde kunden et komplet trim af varmepumpen, så kunden opnår det ideelle indeklima og varmtvandskomfort.
Har du flere kunder med METRO THERM varmepumper, kan du styre dem alle med ét enkelt login. I din brugervenlige online-portal, kan du administrere flere kunders varmeanlæg. Du behøver derfor kun én MyUpway-konto, uanset hvor mange kunder du har. For at du kan få adgang til kundens anlæg via MyUpway, skal både kunden og du have en Premium brugerkonto på myupway.com.
Det er nemt og enkelt at tilslutte anlægget på myupway.com.
Du skal bruge følgende, når du eller din kunde tilslutter anlægget:
Du kan finde en mere dybdegående vejledning i opsætningen af MyUpway i denne manual Pdf, 3 MB..
Med MyUpway har du mulighed for at følge med i din varmepumpes energiforbrug og driftsstatus, justere varmepumpen eller give andre – som fx din installatør - adgang til at betjene dit anlæg.
Med MyUpway får du en alarm på mail eller sms ved driftsforstyrrelser. Du slipper derfor for ubehagelige overraskelser, som at komme hjem og opdage, at der ikke er noget varmt vand.
Du har også altid det forkromede overblik over din varmepumpes energiforbrug, forbrug af varmt vand, kompressorens driftstid, udendørs- og indendørstemperaturer mm. MyUpway gemmer data for de seneste 30 dage, hvis du har et basis-abonnement, mens du med et Premium-abonnement har adgang til alle data fra den dag anlægget blev tilsluttet og frem til dags dato.
Med Myupway har du også mulighed for at styre din boligs varme- og varmtvandskomfort online. Du kan bl.a. skrue op og ned for temperaturen og slå ferieindstilling til.
Sidst – men ikke mindst – giver MyUpway dig mulighed for hurtigere og lettere support fra din installatør. Giver du din installatør adgang til at betjene dit anlæg kan vedkommende rette en del fejl online, og forberede sig bedre hjemmefra, hvis det er nødvendigt at komme ud til dig for at rette fejlen.
Du kan læse mere om MyUpway og alle fordelene i denne brochure. Pdf, 7 MB.
For at du som installatør kan betjene kundens anlæg, skal både du og kunden have et Premium abonnement på MyUpway. Med et Premium abonnement får kunden alle fordele i Basis, samt:
KONTAKT
METRO THERM A/S
Rundinsvej 55
DK-3200 Helsinge
Telefon: (+45) 48 77 00 00
E-mail: [email protected]
CVR-nr : 20567112
GENVEJE