Meny

FREMTIDENS VARME VAND ER LANDET

Mød den nye bæredygtige varmepumpe -
METRO Microbooster

FREMTIDENS VARME VAND ER LANDET

Mød den nye bæredygtige varmepumpe -
METRO Microbooster

FREMTIDENS VARME VAND ER LANDET

Mød den nye bæredygtige varmepumpe -
METRO Microbooster

FREMTIDENS VARME VAND ER LANDET

Mød den nye bæredygtige varmepumpe -
METRO Microbooster

FREMTIDENS VARME VAND ER LANDET

Mød den nye bæredygtige varmepumpe -
METRO Microbooster

FREMTIDENS VARME VAND ER LANDET

Mød den nye bæredygtige varmepumpe -
METRO Microbooster

FREMTIDENS VARME VAND ER LANDET

Mød den nye bæredygtige varmepumpe -
METRO Microbooster

SERVICE FOR PRIVATE

Har du brug for et privat serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATE

Har du brug for et privat serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATE

Har du brug for et privat serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATE

Har du brug for et privat serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATE

Har du brug for et privat serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATE

Har du brug for et privat serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATE

Har du brug for et privat serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATE

Har du brug for et privat serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

SERVICE FOR PRIVATE

Har du brug for et privat serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

Ny Produkter

Læs mere om produkter kanske

FREMTIDENS VARME VAND ER LANDET

Mød den nye bæredygtige varmepumpe
- METRO Microbooster

FREMTIDENS VARME VAND ER LANDET

Mød den nye bæredygtige varmepumpe
- METRO Microbooster

FREMTIDENS VARME VAND ER LANDET

Mød den nye bæredygtige varmepumpe
- METRO Microbooster

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

VI ER EN DEL AF NIBE-GRUPPEN

Læs mere her

Fremtidens varme vand er landet

Se vores nye METRO Microbooster her

Online styring af varmepumpen

MyUpway

MyUpway er en ny varmepumpe-app til METROAIR 330 indedel til luft-vand varmepumper og alle METROSAVER jordvarmepumper. Den giver dig og din kunde det forkromede overblik over varmepumpens energiforbrug og driftsstatus - når som helst og fra hvor som helst.
Med MyUpway kan kunden se husstandens energiforbrug online og justere varmepumpen eller give andre adgang til at betjene sit anlæg via MyUpway.
Du kan derfor spare arbejdstimer ved at fejlsøge anlægget og rette mindre driftsforstyrrelser online for dine kunder – det er god service, som vil blive værdsat.

  • Fejlsøg med MyUpway

    Fejlsøg med MyUpway

    Med MyUpway kan du nu tilbyde dine kunder endnu bedre service end tidligere. Opstår der fejl på kundens varmepumpe, kan du hurtigt fejlsøge og rette mange problemer online. På den måde slipper du for at indlægge et hastebesøg i din i forvejen travle dag, og kunden undgår for meget ventetid. Kræver fejlen alligevel et besøg på matriklen, ved du på forhånd, hvad problemet er, og du kan sikre, at alle reservedele er med i bilen.
    Med de mange online indstillingsmuligheder kan du også tilbyde kunden et komplet trim af varmepumpen, så kunden opnår det ideelle indeklima og varmtvandskomfort.

  • Flere kunder - et login

    Flere kunder - et login

    Har du flere kunder med Metro Therm varmepumper, kan du styre dem alle med ét enkelt login. I din brugervenlige online-portal, kan du administrere flere kunders varmeanlæg. Du behøver derfor kun én MyUpway-konto, uanset hvor mange kunder du har. For at du kan få adgang til kundens anlæg via MyUpway, skal både kunden og du have en Premium brugerkonto på myupway.com.

  • Tekniske krav til MyUpway

    Tekniske krav til MyUpway

    Det er nemt og enkelt at tilslutte anlægget på myupway.com.

    Du skal bruge følgende, når du eller din kunde tilslutter anlægget:
    • Et netværkskabel i kategori 5e UTP (med to ”han-stik”)
    • Internetforbindelse: Fast opkoblet netværkskommunikation, trådløs bro, mobil bro, mobilt bredbånd eller powerline-adapter
    • En browser, der understøtter JavaScript. Du kan aktivere JavaScript via din browser. Hvis du bruger Internet Explorer, skal du vælge version 7 eller højere
    • Til smartphone eller tablet: IOS 8 eller Android 4

    Se en kort instruktionsvideo på myupway.com

  • Support og vejledning i MyUpway

    Support og vejledning i MyUpway

    METRO THERM er en dansk leverandør med produkter udviklet til det skandinaviske klima, og vi er altid tæt på dig med råd og vejledning. Du kan altid henvende dig til os for at få støtte hele vejen gennem projekteringsfasen, så du kan garantere din kunde den mest optimale løsning hver gang.

    Kontakt din konsulent

  • Mere information om MyUpway

    Mere information om MyUpway

Flere fordele med MyUpway

Alarm ved driftsforstyrrelser

Med MyUpway slipper kunden for ubehagelige overraskelser, som at komme hjem og opdage, at der ikke er noget varmt vand. Ved driftsforstyrrelser får kunden i stedet en alarm på mail eller sms.

Har kunden givet dig adgang til sit anlæg online, kommer alarmen direkte ud til dig, og du kan i mange tilfælde rette fejlen med det samme fra din computer.

Overblik over anlæggets forbrug

MyUpway gemmer data om varmepumpens energiforbrug, forbrug af varmt vand, kompressorens driftstid, udendørs- og indendørstemperaturer og flere avancerede parametre.

Den gratis basispakke giver adgang til at se historikken på tre af disse parametre i op til 30 dage, mens Premium abonnementet giver fuld kontrol og overblik over alle avancerede data – altid.

Online styring af boligen varme- og varmtvandskomfort

Med den brugervenlige online service har kunden fuld kontrol over indeklimaet når som helst. Skru op og ned for temperaturer, slå ferieindstilling til og meget mere.

Download brugerhåndbog til MyUpway her.

To abonnementstyper til MyUpway

Basis

De vigtigste funktioner – gratis.

  • Alarm på e-mail ved driftsforstyrrelse
  • Overblik over forbruget i de sidste 30 dage (eller siden tilslutning) på tre parametre: inde- og udetemperatur, forbrug af varmt vand og kompressorens driftstid
  • Mulighed for at give andre adgang til at se basale oplysninger om forbrug: inde- og udetemperatur, forbrug af varmt vand og kompressorens driftstid

Premium

Fuld kontrol og overblik over varmepumpen

For at du som installatør kan betjene kundens anlæg, skal både du og kunden have et Premium abonnement på MyUpway. Med et Premium abonnement får kunden alle fordele i Basis, samt:

Udvidet overblik

  • Adgang til at se detaljerede oplysninger om forbrug og pumpefunktion på 33 parametre - fra den dag, anlægget blev tilsluttet til MyUpway, og til dags dato
  • Mulighed for at ændre visning og se netop de ønskede oplysninger

Fuld kontrol over komfort og økonomi

  • Adgang til at ændre indstillinger online med få klik, fx tænde og slukke pumpen eller ændre vand- og varmetemperatur
  • Mulighed for at give andre brugere adgang til at betjene systemet

Fri adgang til mere information
Manualer til systemet, som kan downloades til egen computer.

KONTAKT

METRO THERM A/S
Rundinsvej 55
DK-3200 Helsinge

Telefon: (+45) 48 77 00 00
E-mail: [email protected]

CVR-nr : 20567112

INTERNATIONAL

Copyright © 2019 METRO THERM A/S. Alle rettigheder forbeholdes.