Vi introducer ny, ultra kompakt fjernvarmeunit -
METRO System 6 Slimline
Vi introducer ny, ultra kompakt fjernvarmeunit -
METRO System 6 Slimline
Vi introducer ny, ultra kompakt fjernvarmeunit -
METRO System 6 Slimline
Vi introducer ny, ultra kompakt fjernvarmeunit -
METRO System 6 Slimline
Vi introducer ny, ultra kompakt fjernvarmeunit -
METRO System 6 Slimline
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Mød den nye bæredygtige varmepumpe - METRO Microbooster
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Se vores nye METRO Microbooster her
Bemærk, at denne side ikke understøtter Internet Explorer. Hvis du anvender denne browser vil du opleve, at flere af funktionerne ikke virker efter hensigten. Brug venligst en anden browser, f.eks. Microsoft Edge, Chrome eller Safari.
Vi ved, hvor frustrerende det er, når noget ikke fungerer efter hensigten – og derfor bestræber vi os på at løse alle reklamationer så hurtigt som overhovedet muligt. Den hurtigste måde er at udfylde et reklamationsskema og maile det til os – så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Du finder reklamationsskemaerne her på siden.
Bemærk:
Vi modtager kun reklamationer fra installatører. Hvis du er privatkunde, skal du kontakte din nærmeste installatør.
OBS!
Du må ikke igangsætte arbejdet med en reklamation - som fx afinstallation og/eller udskiftning - uden først at have lavet skriftlig aftale med os. Det kan have konsekvenser for vores muligheder for at hjælpe dig efterfølgende, hvis produktet ikke længere er i din besiddelse, beskadet eller lignende.
Når du skal indberette en reklamation, skal du bruge et billede af produktets typeskilt. Typeskiltet er placeret et synligt sted på produktet, og ser sådan ud:
Hvis du eller din kunde oplever en fejl eller mangel på en METRO THERM-beholder eller veksler, som du mener er en reklamation, skal du gøre følgende:
KONTAKT
METRO THERM A/S
Rundinsvej 55
DK-3200 Helsinge
Telefon: (+45) 48 77 00 00
E-mail: [email protected]
CVR-nr : 20567112
GENVEJE