Har du en varmepumpe eller en varmtvandsbeholder fra METRO THERM? Og har du spørgsmål til vedligehold, service eller reklamation på dit produkt? Så kan du her finde svar på en række af ofte stillede spørgsmål.

METRO THERM kan kun rådgive dig som forbruger om generelle spørgsmål til vores produktløsninger, der ikke vedrører hverken installationsarbejde, service eller reparation af dit produkt - her skal du altid henvende dig til din installatør eller bestille en serviceaftale til din varmepumpe. Det kræver nemlig en særlig autorisation at løse disse opgaver.

Hvad har du brug for hjælp til?

Kontakt din installatør

Hvis du har akut brug for hjælp til et METRO THERM-produkt, skal du kontakte din lokale VVS-installatør eller bestille en serviceaftale på din varmepumpe, så de kan komme ud til dig og udbedre eventuelle fejl på stedet. Det er en rigtig god idé at kontakte den installatør, du har købt produktet af, da vedkommende allerede kender din installation på forhånd.

Produktregistrering

Hvis du har købt et produkt fra METRO THERM, har du mulighed for at produktregistrere det, og dermed få et ekstra års garanti. Det eneste, det kræver, er at du registrerer produktet indenfor 1 måned fra installationsdato. Du finder formularen til registrering HER.

Varmtvandsbeholder i skab på badeværelse

Hvilken varmtvands­beholder skal du vælge?

Varmepumpe ved
  siden af hus i have

Din varmepumpeguide

METRO System 4 Slimline mini monteret på badeværelse

Hvorfor leje, når man kan eje?

Ny jordvarmepumpe giver Bo en "win-win-win"-situation