Perfekt til udskiftning af gasfyr
Perfekt til udskiftning af gasfyr
Perfekt til udskiftning af gasfyr
Perfekt til udskiftning af gasfyr
Perfekt til udskiftning af gasfyr
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Mød den nye bæredygtige varmepumpe - METRO Microbooster
Har du brug for et serviceeftersyn?
Klik her for at læse mere.
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Se vores nye METRO Microbooster her
Er du ejer af en varmepumpe eller en varmtvandsbeholder? Og har du spørgsmål til vedligehold, service eller reklamation på dit produkt? Så kan du her finde svar på en række af ofte stillede spørgsmål.
METRO THERM kan kun rådgive dig som forbruger om generelle spørgsmål til vores produktløsninger, der ikke vedrører hverken installationsarbejde, service eller reparation af dit produkt - her skal du altid henvende dig til din installatør eller en af vores dygtige servicepartnere. Det kræver nemlig en særlig autorisation at løse disse opgaver.
Hvis du har akut brug for hjælp til et METRO THERM-produkt, skal du kontakte din lokale VVS-installatør eller en af vores servicepartnere, da de har mulighed for at komme ud til dig og udbedre eventuelle fejl på stedet. Det er en rigtig god idé at kontakte den installatør, du har købt produktet af, da vedkommende allerede kender din installation på forhånd.
KONTAKT
METRO THERM A/S
Rundinsvej 55
DK-3200 Helsinge
Telefon: (+45) 48 77 00 00
E-mail: [email protected]
CVR-nr : 20567112
GENVEJE